söndag 2 mars 2008

Tomtar på loftet.............

Japp det är just vad jag fått!!! :)


Skall nu bekänna att såhär i dessa tider med en påsk som står för dörren har jag...........håll i er nu!!..............köpt årets första...............
JULGARDINER!!!


*skrattar*


Jodå det ÄR faktiskt helt sant!!


Kunde ju inte låta bli när jag länge önskat mig vit/röd randiga julgardiner och helt enkelt springer på dom för endast 50:-/paret!!!
Ordinarie pris 299:-/paret
Blir man GLAD eller GLAD =) jo man blir SKITGLAD!


Ja så är det att ha "tomtar på loftet" :)

Har med andra ord redan börjat planera för julen eller???

Ha en härlig vecka!!

Stora vårkramar från en helgalen

Helen

9 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Då kan vi ta varann i hand du och jag..köpte en uppsättning julgardiner på ellos i höstas som jag verkligen gillade....hade dem uppe på hallen...Nu beställde jag en uppsättning till på ellos rea så nästa år ska båda hänga i mitt matrum!

Ha det gott, kram!

Jes/Vita villa vila sa...

God jul ;)

Klart man ska passa på när man kan fynda! ☺

Kram Jes

Anonym sa...

Jaha du, du är inte ensam om att vara ute i god tid.....men det är ju bara att passa på när man gör sådana fynd, för det var ju 6 ggr billigare än ordanarie pris som du hade fått betala till hösten.

Kram på dig och planera inte alltför mkt om julen

Pernilla

Hannis sa...

Inte har du tomtar på loftet!
Smart att handla nu,förstår du vad mycket stress du slipper dagarna innan jul=))
Hm,det var ju en bra idé faktiskt!
Kram Hannis

Karin i Villa Grå sa...

Ha ha ha!

Härom dagen vaknade jag och såg att det var vitt ute. Plötsligt sög det till i magen och det tog ett par sekunder innan jag förstod varför. Jag hade fått JULSTÄMNING! :-O

Måste ha varit ungefär samtidigt som du fyndade dina julgardiner, din knasboll! ;-) Du måste ha smittat mig med tankar om julen på telepatisk väg *fniss*

Kram!

Karin

Annas Vita Hjärtan sa...

Vilket fynd! Klart man ska köpa när det finns så billigt, även om det känns långt till jul.

Kram Anna

faster atta sa...

Det gäller ju att vara ute i god tid... fniss.... Men de ser jättefina ut, kommer verkligen att sprida stämning i erat underbara hem!

Smycka dig sa...

vad smart du är man ska ju ha öppna sinnen för alla säsonger, det är ju då man gör bästa fynden!!

De blir säkert fina till julen hihihi
Ha en trevlig helg;D

Kram
lotta

Marika sa...

ha, ha, ja julgardiner är väl kanske inte just det jag själv tänker pâ just nu.... Men, ett fynd är alltid ett fynd, vilken ände pâ âret man är...
Här i la France, börjar vârkänslorna sâ sakta sprudla. Buskarna är utslagna, tulpaner och pâskliljor likasâ. Och solen lyser idag frân en nästan helblâ himmel (fast det tydligen snart börja regna sâklart).
Hoppas snart vâren är hos er oxâ.
Trevlig helg!
//Marika