tisdag 26 februari 2008

Har inte slutat blogga!!!!!!!!!


Hej alla goa bloggvänner!
Tänkte bara lämna ifrån mig ett kort livstecken så att ni vet att
jag lever om det nu är någon som undrat.
Vi har varit utan internet många dagar nu men idag på morgonen kom
eländet tillbaka. SKÖNT!!! Men hemskt samtidigt man inser när man inte
har det hur otroligt beroende man är av det lite skrämmande tycker jag.
Såja nu har jag iaf talat om att jag lever så nu får ni vänta på ett "riktigt"
inlägg lite till...*ler*
Ha en fortsatt bra vecka!!!
Kram Helen

4 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

VI VAR UTAN BARA ÖVER DAN I LÖRDAGS OCH DET RÄCKTE FÖR EN BLOGGTOK.....HI HI.....

HA DET GOTT, KRAM!

Karin i Villa Grå sa...

Nämen heeeej!

Vad glad jag blev när jag hittade en krumelur från dig bland kommentarerna! Det har onekligen känts lite tomt *ler*

Usch ja, man är ruskigt beroende av Internet, bara att inse. Hade jag en starkare karaktär skulle jag tvinga mig att endast använda datorn vissa dagar och avstå de andra. Dessvärre är jag fullständigt karaktärslös ;-)

Kram!

Karin

Hannis sa...

Huva ja!
Tycker att jag är beroende av teknik överhuvudtaget.
Mobiltelefon,tv,dator....
Skrämmande faktiskt!

Trevlig helg//Kram Hannis

Kannor och karaffer sa...

Hej - vilken fin blogg jag ramlade in på......här finns mycket jag tycker om - måste titta mer.

Kommer gärna tillbaka och länkar gärna om OK ?

Hälsn.
/Ann

PS) Underbar mjölkkanna...väcker barndomsminnen - bondunge som jag är.