torsdag 7 februari 2008

Tallrikshylla!!


Så har då ochså jag ÄNTLIGEN blivit med tallrikshylla. Som ni ser är det ju givetvis helt fel färg på den (skrattar) en runda med penslen kommer att göra susen. Men den är alldeles underbar i mina ögon. Jag lovar visa bild när den är på plats :)

Inläggen på denna blogg duggar då inte tät om jag själv får säga det. Detta beror på att jag jobbar vilket jag inte gjort på de senaste 7 månaderna. Men nu har jag fått ett tillfälligt jobb som inte är inom min vanliga bransch och detta tar på krafterna på ett sätt som jag inte är van vid. Att "orken" försvinner när man går hemma tycker jag är skrämmande och att det går så snabbt (usch).

Därav bristen på inlägg!! Men jag läser nästan dagligen på era mysiga bloggar ändå, tycker detta är avkopplande.

Blir lika GLAD varje gång någon lämnat kommentar till mig, jag bara älskar att läsa vad ni skrivit till mig!

Ha det bra tills nästa gång vi "ses!!!

Kramar Helen

8 kommentarer:

MiaMaria sa...

Oj vilken tallrikshylla....super duper fin och i vitt kommer den att bli ännu snyggare....... Grattis!

Miamaria

Karin i Villa Grå sa...

Den där tallrikshyllan kommer att vara oemotståndlig när du målat den vit..!

Det är okej att du är lite "frånvarande", det blir ju så ibland. Jag är här inne och smyger som vanligt ändå ;-)

Ta hand om dig!

Kraaam!

Karin

MiaMaria sa...

Ja det är ju så ska lillan ha så ska stora tjejen ha och tvärtom. Den största tjejen vill ju också att vi fixar till hennes rum ordentligt. Hon gillade också lillasysters rum......

JAg är också svag för det röda rummet det är ju lite sötare....

Ha´det så gott!
Miamaria

Jennys Vita Villervalla sa...

Grattis till både jobb och tallrikshylla!
Kram
Jenny

Kristin sa...

Hej Helen!
Vilken maffig tallrikshylla. Den kommer bli kanon i vitt! Att det är fel färg från början är oftast nästan bra, tycker jag, då får man ju prylarna billigare än om de varit perfekt skavda i vitt!

Du undrade över våra hästar i ett inlägg på min blogg och nu har jag lagt in en hänvisning till stuteriets hemsida där, så då kan du läsa mer om hästarna! :-) Jag har ingen ridhäst (längre) utan nöjer mig med mina små behändiga ponnyskruttar. Hinner inte med annat nu när jag är mamma och allt.

Ha en skön helg och hoppas du kan vila! :-)

Kram Kristin

Hannis sa...

Jädrans vilken fin hylla!!
Och inte behöver du väl känna att du måste visa nåt ofta.
Man måste ju hinna annat också=))
Och som sagt, vi kikar in ändå!
Kram Hannis

Dorthe ♥ sa...

Nä men...ja vad ska man säga. Den vackraste tallrikshyllan jag sett, även om den inte är vit ännu. Hur vacker kommer den inte att bli som vit....Suck...VILL HA!!!!!

Kramar
Dorthe

Philura sa...

helt underbar tallrikshylla....vit...läckert,

Cathrine