onsdag 2 januari 2008

God Fortsättning!!!!!

Köket i nyårsskrud.

Ja då va julen ute och de nya året är "inskjutet". Har ju inte varit så aktiv här inne den senaste tiden och har ganska dåligt samvete för att jag inte besvarat alla kommentarer som jag fått, men jag har läst dom och njutit. TACK alla Ni som skrivit till mig!!! Tiden har inte räckt till för mer, köket är näst intill färdigt men en massa småsaker att göra finns fortfarande kvar.
Faster Atta jag har inte glömt utmaningen ska ta tag i den kanske idag eller senast i morron.
Kram till alla mina härliga bloggvänner!!!
Nu tar vi nya härliga tag för det nya året 2008
Helen

16 kommentarer:

Fru Grön sa...

Vilket vackert kök! När jag ser det vill jag bara ha vitt överallt!
God fortsättning!

Lilla Blanka sa...

Jättefint kök! Ljust o härligt :)
Kram
Mia

Vårt lilla hem sa...

Ojoj va fint!! Så vackert!

Jag känner med att det är svårt at få tiden att räcka till allt jag vill så jag förstår hur du känner. Ta det bara lugnt, jag, och säkert alla andra också, tittar in här och kollar hur du har det och blir glada om det så kommer ett inlägg i månaden! :)

Kram kram på dig!!

Solsjö - Under en vind sa...

SE där ja, det ser ju riktigt färdigt ut! Det trodde du nog inte då före jul när det var som värst! Visst njuter man då det är användnings klart! I helgen fick vi dit trösklarna.....såna små detaljer kan ta tid....Kram!

Karin i Villa Grå sa...

Vissa har en sådan tur! Dels har du TRE ädla springare, dels går du igång på cowboys och en livs levande sådan har du hemma (till och med bildbevis finns, här på din blogg)!

Vi hade två springare tidigare, men tror du att min käre make drog på sig rustning och mantel? Nä! Jag skulle ha nöjt mig med manteln, men det får nog bli i ett annat liv *fniss*

Ha det så bra (så klart du ska, med egen cowboy och allt!)

Kram, Karin

Unknown sa...

OOOps!! Har visst råkat lämna många kommentarer efter mig =) hi-hi...Gillar dig helt enkelt!! =) kramar Malin

Unknown sa...

OOOps!! Har visst råkat lämna många kommentarer efter mig =) hi-hi...Gillar dig helt enkelt!! =) kramar Malin

Dorthe ♥ sa...

Oj oj oj!!! Vilket vackert kök...helt enkelt underbart!

Kramar
Dorthe

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

köket är jättefint! Jag vill också göra om, nuuu! Men visst är det svårt att få tiden att räcka till...eller är det så att man vill för mycket?
Kram
Marie

Hannis sa...

God fortsättning på det nya året=))Oj, vad fint i köket!
Det ser ju klart ut!
Ha en bra helg/Kram Hannis

Anonym sa...

Vill tacka för julklappen! Använde presentkortet till nyårsklänningen :)
Kram Sandra

Flickan på landet sa...

Vacker dukning!Där kunde man allt sätta sig och äta gott!
Ha d bra!

Klarafina sa...

Hej!
Jag har hittat din trevliga blogg och jag kommer garanterat tillbaka. Tycker om titeln på din blogg!

faster atta sa...

Underbar dukning i ett härligt hem!

kram

Smycka dig sa...

mysigt mysigt mysigt...blir så sugen på vitt...
Har glädjen att meddela att du har en utmaning på min blogg...
Kram Lotta

Vårt lilla hem sa...

Halloj!

Kikar bara in för att önskar dig en fin helg!

Kram, Jenny