måndag 28 januari 2008

Min blogghörna!


Lovade ju er bilder på min blogghörna och här kommer den ;)

Skulle ju fixat lite men jag har fått ett tillfälligt arbete så jag har inte hunnit!!

Här är ju fortfarande massor som ska göras tex golvet ska målas, sladdar ska spikas upp, stolen ska få nya kläder och skrivbordet........ :( får jag inte måla för sambon (arvegods) men de hade blivit finare vitt! Men man kan ju inte få som man vill alltid.

Bilden är inte den bästa och jag tycker inte att hörnan gör sig på bild men ni får hålla tillgodo med det ändå.



TACK alla ni underbara bloggvänner där ute som lämnar spår efter er dom är för mig GULD värda!!! Ska själv skärpa mig vad det gäller att lämna spår efter mig när jag hälsar på hos er för det gör jag nästan dagligen och njuter av varje sekund!!!

Musmatta med eget motiv kan man beställa på clickit.se svar till alla er som frågat!!

Ha en superskön vecka!!!

Kram Helen

2 kommentarer:

MiaMaria sa...

Tänk den som ändå hade det så mysigt under bloggandet....
Så fint!

Ska försöka fixa i ordning här hemma också någongång.....

Ha´det så gott!
Miamaria

faster atta sa...

Så mysigt du har det i ditt hörn!!!