tisdag 27 november 2007

Dag 2...

Dagen började med att rörmokaren fick komma på ytterligare ett besök, gårdagens arbete läckte! Och med detta besök följde att han hittade lite allvarligare fel som måste åtgärdas :(

Så nu har golvet blivit uppsågat och han återkommer i morgon för att byta "lite" rör så att vi kan fortsätt. Snyft.........varför är allt så j.....la krångligt? Vi skulle ju bara byta skåp och fixa lite.............


Dagens lunch såg ut såhär! (Hade iaf vita servetter ;) ) och ikväll får Herr McDonald "bjuda" på mat.

Att jag får fint till 1:a advent kan jag nog glömma.............
Får smyga runt hos Er istället och njuta!!!

Kramar till alla mina bloggvänner från mig!!

Ha det bäst!!!
Helen


10 kommentarer:

Hannis sa...

Vilket roligt projekt!
Blir säkert jättefint!Kram Hannis

Solsjö - Under en vind sa...

Återigen kan jag bara säga att jag förstår precis!!!!
Tänk så här...ju rörigare och
j-vligare det är....desto mera njuter du då det är klart!!!

Kram!

Anonym sa...

Så är det alltid, det blir mer jobb än man tänkt sig. Konstigt nog så glömmer man det lika snabbt igen!
Tänk hur fint det kommer att bli när det är klart!!

Anonym sa...

Måste säga ett stort TACK för den underbara presenten i från bloggtävlingen. Har funnit en perfekt plats för den här hemma, du får titta in på min blogg så kommer det en bild i veckan!
KRAM

Anna sa...

Tack för det trevliga besöket hos mig. Du, två tonårsflickor - det kan inte alla gånger vara lätt. Jag minns mig och syrran, jag minns att jag hade lust att "slå henne fördärvad" ibland och att mammas hjärta brast emellanåt. :0) Fin bild i headern och bilden med den söta katten du har.

Lycka till med köksrenoveringen - ska bli kul att följa.

Ha en bra dag
Anna

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Oj vad spännande med nytt kök !
Fast det blir ju lite stök som sagt .
Tack gode gud för McDonalds ;-)
/Lotta

Livet i träsket sa...

Härligt med ett nytt kök, men röran innan är inte kul! Det blir säkert jättefint!

Dorthe ♥ sa...

Ååhh så mycket jobb...men tänk så fint du kommer att ha till jul :O)

Kraaam
Dorthe

NICOLINAS BONING sa...

Kan inte annat än fnissa medlidsamt när jag läser om eländet...har själv nyligen varit där med att bara byta lite
luckor;-)
Nu 5 månader senare så är slutet nära! Men resan dit har varit ganska gropig och kostsam...men det har det varit värt så ge inte upp det goda humöret för det kommer att bli sååå bra och du kommer att skratta åt eran resa när ni väl har landat i erat nya fina kök!

Massor med upp-med-modet-kramar från mig / Birgitta

Solsjö - Under en vind sa...

...pst...nu visar jag vinsten från dig i högerspalten på min sida!! Stort tack än en gång!! Kramar!