fredag 2 november 2007

Nu är det helg igen.









Ja ha så var det helg igen då. Idag har jag varit på anställningsintervju.......huuu...pirrigt värre. Men jag känner mig ganska nöjd, 400 sökande (!) ca 16 intervjuade och JAG va en av dom.
Så nu ska man gå och va nervös i någon vecka innan man vet vad som händer om det händer något. Håller alla tummar och tår om att tjänsten ska bli min, JAG VILL ha den tjänsten!! =)

Eftersom vi pratade om mig och mina intressen kom vi ju givetvis in på loppisar och då fick jag tips av den trevliga tjejen som intervjuade mig om en loppis jag kunde besöka på vägen hem.
Sagt och gjort!!
Inget imponerande ställe men självklart hittade jag något jag ville ha........ konstigt annars *skrattar*
Det blev 2 örngott med jättefina brodderier på och en helt UNDERBAR bok,som heter Bibelplanscher och innehåller 50 planscher till Gamla & Nya testamentet. Nä jag är inte religös alls men bilderna är jättefina, de flesta iaf. Och de för endast 20kr för allt!!!
Va tycker ni om bilderna???
Är det någon som är intresserad av att köpa en eller flera kopior så kan jag fixa det, priset tar vi då. Jag delar gärna med mig!

Nu är det dax att ställa sig vid spisen och fixa "fredagsmyset", lite god mat & en flaska rött....mmm.
Resten av helgen tänker jag pyssla, har fler saker ni ska få se så småningom ;)
Ha en alldeles underbar helg och ta väl hand om varandra!!
Kram Helen

11 kommentarer:

spetsar och änglar sa...

Önskar dig lycka till.Vad spännande att söka ett nytt jobb.Jag älskar också gamla handbroderade örngott.Och vilka fina bilder.Skulle också vilja ha!!!Önskar dig en mysig fredagskväll.Kram Heléne

NICOLINAS BONING sa...

Jag kommer att hålla tummarna för dig;-)

Det var ett bra fynd för 20 kr!!!

Hoppas myset var gott...och ha en fortsatt skön helg/Birgitta

Anonym sa...

Hoppas att du får jobbet...mycket vilja så kommer man långt..kul att kunna ge tips om stolarna då...visst blev det bra. Kram "M"
hjärtan på tråd

Skatan sa...

Hej! Kul att hitta hit : )

Självklart håller jag tummarna för dig!

Lycka till!!

tania sa...

Hello, my blog comes dall'italia. I do not understand your language but I like your pictures and your blog

tania sa...

Hello, my blog comes dall'italia. I do not understand your language but I like your pictures and your blog

Solsjö - Under en vind sa...

Håller tummarna för jobbet du sökt!!!! Inte så dumt att börja prata loppis under en intervju! Å´tips fick du också, bilderna ser fina ut!
Må gott och ha en bra vecka! Kram!

Anonym sa...

Åh jag håller verkligen tummarna för dig! Tråkigt att behöva gå och vänta så länge, det är ju som en riktig pina,speciellt om det är något som man verkligen vill! Vilken vacker bok, den kan du nog hita på mkt med!
Tack för din jätte gulliga kommentar på min blogg! Sånt värmer! Ha en go kväll! Kram Petra

Unknown sa...

Helt otroligt vilka fina plancher du kommit över. Verkligen fina.
Hur gör vi om jag är intresserad av en bild eller 2?
Första besöket hos dig men inte det sista.
Kramisar Jeanette

www.nestorforlag.se sa...

Ett riktigt fynd anser jag, jätte fin ju har själv fallit för allt med kristna motiv även om jag inte är speciellt kristen själv, mysig blogg du har.Ha en bra kväll...

LivetHosOssTre sa...

Hejsan!

Är jätte intresserad att köpa några bilder av dig!

Hör av dig i min blogg om priser:-) Bara o lämna en kommentar där:)

Mvh//A