torsdag 29 november 2007

Får jag presentera...........

Min nya "BÄSTIS"!!!!
En underbar liten "mus" vid namn
Electric Sander från PowerCraft.
Äntligen har jag införskaffat en och jisses va enkelt det är att slipa möbler nu.
Har gett mig på köksmöblemanget (gissa vilken färg dom ska få;))
så att de ska var klart samtidigt som köket =)
Men som det ser ut just nu verkar det som om jag blir färdig med möblerna innan köket blir klart......hmmm någon sa att man ska tänka positivt ja, ja måste väl börja göra det.
Ha en go`torsdagskväll och glöm inte Antikdeckarna kl 20 ikväll.
Kramizar

5 kommentarer:

faster atta sa...

Det kom ett paket idag!!! Tack snälla du, hjärtat är helt underbart!! är det ok att jag visar det på min blogg??

kram

Maria sa...

Finns det någon anna färg än VIT?
Åter igen tusen tack för den fina presenten. Den passar perfekt till min gamla spegel. Har fått många fina kommentarer ang ditt hjärta!
KRAM

http://www.inredningsgalen.blogg.se

Jennys Vita Villervalla sa...

Tack för kommentaren!
Lycka till själv med ert köksprojekt!
Kram
Jenny

Karin i Villa Grå sa...

Hej hopp!

Inte dumt alls att ha en mus med drag i :-)

Vad konstigt att dina mail "studsar"! Använder du hotmail? Hotmail och Spray verkatr inte komma riktigt överens... Jag ska trolla fram en ny mailadress där jag inte behöver avslöja både för- och efternamn så här på en blogg, sedan återkommer jag!

Ha en riktig mysfredag!

Karin

Rospinglan sa...

Tack för kommentaren ang. stolarna! :) Har bara ett problem... Jag vill ha fuskfårskinn på medan min man säger att det inte passar till stilen... Måste det passa då om det blir snyggt?? ;) Får se va det blir... Vad kul med nytt kök (när det väl är färdigt) Ni har det så fint hemma tycker jag... En sådan mus har jag också, fast annat märke, kanonbra!! :)
Kramis/Pinglan