måndag 12 november 2007

Dax att utmana........


"Faster Atta" utamanar och jag var nr 2 som svarade (om jag nu fattat allt rätt) så jag hoppas nu att jag gör rätt när jag för utmaningen vidare..............


♥"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don’t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog.


De tre första som kommenterar detta inlägg hos mig får något hem/handgjort av mig med posten! Ni måste ha en egen blogg och ni måste skicka utmaningen vidare!


Det här kan ju bli riktigt roligt!!

Kram Helen

9 kommentarer:

Lavendel & Romantik sa...

Tack för dina snälla ord hos mig...Ha en skön vecka Kram/Majsan

Anonym sa...

Villken fin blogg hittde just hit. Jag antar utmaningen och skickar den vidare!

Anonym sa...

Visst räknas du!!!!!!
Det kommer ett paket på posten!!!
Hör av dig till min mail så jag kan få din adress.
maria.thorvaldson@hotmail.com

Anonym sa...

Min mail adress �r maria.thorvaldson@hotmail.com

Skrev det i min f�rra kommentar till dig!!!!
V�nliga h�lsningar

Inredningsgalen

faster atta sa...

Grattis!! Du var nummer två som lämnade kommentar, men "under en vind" räknas inte riktuigt så alltså blev du nummer 1!!! Maila din adress till : lillakyrktorpet@gmail.com.

kram

Solsjö - Under en vind sa...

Vilket underbart hjärta!!! Ha en skön tisdagskväll! Kram!

Maria sa...

Hej!
Ja, du blev nummer tre på min lista! Maila mig din adress!
jagblommar@telia.com

Hannis sa...

Vad kul att du är tillbaka!Vilken myskompis du har!Må väl/Kram Hannis

faster atta sa...

Ville bara säga att jag tycker att ditt taggtrådshjärta är urfint!

kram