onsdag 12 december 2007

Det är de små, små detaljerna som gör de............



Go`kväll i stugorna!!
Vill skicka ett stor TACK till alla er som lämnar en kommentar när ni är här o hälsar på.
Har funderat en stund nu ikväll......har idag haft ca 40 besökare men bara ca 4 kommentarer idag??

Alla ni som tittar in utan att lämna något spår efter er (tex min stora syster Bitte, min "svärmor" Inga som jag vet är här inne)ni kan väl bara säga hej eller vadsomhelst ALLT VÄRMER!!

Köket mitt är väl snart uttjatat men idag tänkte jag visa några detaljbilder, så håll tillgodo!!

Denna fina reda har jag fått av min BÄSTA väninna Ingrid!!
Kan ni tänka er hon skulle kasta den!!!!! (De e så man får ont i hjärtat!!!)

Julstressa lungt!!!!
(Ni hinner!!! Tomten kommer iallafall!!)
Kram på er alla!!
Helen

18 kommentarer:

Vårt lilla hem sa...

Åh så fina burkar! Och vilken tur att du hann stoppa din väninna innan hon hann slänga något så fint!!

Jättest ängel! Håller med, det är roligt med paket :)

Kramkram! Jenny

stina sa...

Ja man blir ju lite nyfiken på vem som tittar in ......Ha en trevlig Lucia ! Kram Stina

Jennys Vita Villervalla sa...

Ert kök ser ju ut att kunna bli hur fint som helst.
Håller med dig, det är de små detaljerna som gör det!
Visst är det fint med gamla glasburkar till torrvaror mm. Jag gillar den gamla vågen på hyllan också.
Ja,onekligen känns det lite märkligt med alla besökare som tassar runt i ens hem via datorn, utan att lämna ett litet tassavtryck?!
Kram
Jenny

faster atta sa...

Ja, ibland svichar man bara förbi och njuter kort av allt det fina! Har en känsla av att jag står för något av de kommentarslösa besöken ...tihi...
Dina små möss är på gång.... Håll utkik i lådan i början av nästa vecka!

kram

Vardagslycka sa...

Klart jag ska lämna en kommentar när jag har hittat in på en sån här trevlig sida!
Vilken lycka att få en sån fin burkreda! Tur att hon inte hann slänga den!
Ha en fortsatt bra Lucia dag.
Kram, Carina

Karin i Villa Grå sa...

Halloj! Har det blivit något stearin i håret idag, tro? ;-)

Jag håller med, man blir bra nyfiken på vilka som smyger runt på bloggen utan att lämna något annat spår än en tickande besöksräknare!

Kram, Karin

Smycka dig sa...

Hej kan inte mottstå att skriva en rad till, jag gillar burkredan...
Ha det bäst=)
Lotta

Dorthe ♥ sa...

Jag håller med dig...det är ett mysterium med alla besökare. Tror att många bara tittar in av nyfikenhet, och många låter bli att kommentera pga avundsjuka. Jag VET oxå många som besöker min blogg utan att lämna en hälsning...lite trist måste jag erkänna.
Vilken snäll väninna du har...men du...be att du får kolla allt, INNAN hon slänger det ;o)

Kram
Dorthe

Solsjö - Under en vind sa...

Hallå där!! Jag skriver alltid nåt när jag är inne....har just nu lite tidsbrist och hinner inte blogga så mycket som man skulle vilja......Idag har det lussats på dagis med dottern och luciatåg av skolelever på jobbet. I eftermiddag bakades det lussebullar på fritids....ikväll springer jag runt och försöker få lite ordning inför en middagsbjudning med vänner imorgon....
Dina köksdetaljer ser ut att ge det hela pricken över I!!!
Må gott, kram!

Mitt hem i Frankrike sa...

Ser ut som mina glasburkar (hihi) fina i alla fall!

Glad Lucia på dig!
kram

Tidsmästarinnan sa...

det är så kul att följa hur ert fina nya kök växer fram. Önskar jag hade ett så fint jag med...
Kram
S.

Nygammalt sa...

Perfekt med väninnor ibland ;)

Men du, är du säker på att Tomten kommer även i år? Har man varit så snäll, mån tro? ;)

Kram.

Elisa Day sa...

Roligt att du gillar bilderna! Tack för ditt gulliga inlägg, blev jätteglad :)
Kram

Hannis sa...

Jäklar vad ni jobbat på med köket!Ser ut att bli fint!
Lilla "lådskåpet" var ju också fint!Kram Hannis

Solsjö - Under en vind sa...

Visst är lådan cahrmig! Malin hade en kvar, i den hade hon saker som skulle säljas! Jag betalade 499:-, ganska dyrt...men värt varenda krona för den var såå annorlunda! Kontakat Malin på hennes blogg och kolla! Tänker på dig i köksslitet! Kram!

Marika sa...

Hej!
Tackar för det! Hoppas du har en mysig sondag du oxa...
//Marika

Anonym sa...

Hej moster!
Jag kikar faktiskt också in här och läser :) Fick en titt på dina fina taggtrådshjärtan med fin spets detalj på som du skickat till vinnarna, hur fina som helst!
Kram från Sandra

Karin i Villa Grå sa...

God afton! Jag hoppas att dagen har varit urmysig och att kvällen fortsätter på samma sätt! Tänk att det börjar dra ihop sig till jul på allvar!

Stort tack för din gubbe i sonens by! Jag är helt rörd över alla som bidragit med ett litet klick!

Kraaam!

Karin