tisdag 11 december 2007

Paket i lådan igen!!!!! =)



Döm om min förvåning idag när jag hämtade posten. Ett paket till MIG!!! Jiippiieee!!!

Jag bara älskar paket.

Det var ett jättefint rött/vitt paket som hade landat i min brevlåda från Maria som har bloggen "Jag Blommar".

Tyvärr kan jag inte visa er hur fint inslaget det var då jag fullkomligt slet upp paketen, har sett att många andra bloggare visar paketen innan dom öppnat dom. Men som sagt det hanns inte med *fniss*. Men om ni vill se hur fint hon slagit in paketen kan ni kolla på hennes sida, mitt paket är det som ligger i mitten.

I paketet fanns denna söta lilla ängel!!



TACK MARIA!!!!
Blev jätte glad!!
Lite svår att fånga ordentligt på bild, särskilt när jag bara hängt upp den provisoriskt för fotot, ska visa bättre (förhoppningsvis) bild när jag hittat "rätt" plats för min lilla ängel.

Vill skicka en STOR kram till Er alla som är här inne och läser min blogg.
Era kommentarer värmer i detta tråkiga vinterväder.
Alla Ni som tittar in utan att säga hej testa gärna och göra det nästa gång jag blir SÅ glad det lovar jag.

Kram Helen

8 kommentarer:

Karin i Villa Grå sa...

Vilken fin ängel! Det är inte klokt vad duktiga så många är på att pyssla ihop vackra saker..! Hu, vilken press lilla jag känner som står i begrepp att pyslla ihop mitt paket och skicka det! ;-)

Kram!

Maria sa...

Roligt om ängeln kom till rätta i ditt hem =)

faster atta sa...

En lite fråga bara, känner att jag lätt snurrar till det annars.... yget har kommit fram! Vill du att musens huvud och ben ska vara vita och kroppen blårandig! Eller tvärt om?

kram

faster atta sa...

Bra!

kram

Maria sa...

Så söt den var! Visst är det kul att få lite oväntade presenter, de är de bästa.

Karin i Villa Grå sa...

Vad roligt det skulle vara att gå på loppis med dig och spåna om var sakerna kommer ifrån och varför de hamnade på loppis!

Vet du vad, jag tror att makens givmildhet sammanfaller med min pms..! Hi hi, det är ett klockrent sätt att få mig att dra på smilbanden ;-)

Kram!!

Karin

Anna - På landet Mot skogen sa...

Åh, vad kul! Förstår att du blev glad. Jättefin ängel, den kommer säkerligen pryda sin plats.
Ha en bra dag!

Anonym sa...

De där änglarna är så himla fina!