söndag 9 december 2007

Klockan 23:24 den 9 december 2007


SOV GOTT!!!!

Helen

20 kommentarer:

husnummer30 sa...

Här händer det ju en hel del! Roligt!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det blir ju jättefint! Oj vad ni har jobbat!
Kram
Marie

Solsjö - Under en vind sa...

Här gård et ju framåt med rysligt fart!! Blir så glad då jag ser att du pyntat och dekorerat fast allt runtomkring är långt ifrån klart...jag är precis likadan!
Tack, vi mår bra nu! Var tvungen att göra ett nytt inlägg nu precis för att slippa se herr bacill.....
Må gott, kram!

Maria sa...

Vad fint det kommer att bli!

Dorthe ♥ sa...

Vilket kök! Du kommer att få det sagolikt vackert till jul Vännen. Det är du värd!

Kram
Dorthe

Mitt hem i Frankrike sa...

Tack för komplimangen ! Ja det är lite extra med kransarna tycker jag.

Ha en trevlig kväll

faster atta sa...

Vad ni har jobbat! och så fint det blir!! Underbart...

kram

Karin i Villa Grå sa...

Wow, det går undan! Det blir FINT!

Kram, Karin

stina sa...

WOW vad fint det blir! Kram Stina

stina sa...

Hejsan .....nä du i skåne har jag inte bott! Men skulle gärna vilja ! Kram

Vårt lilla hem sa...

Oj oj så fint det blir!! Och snabbt går det ju med! Tycker det brukar ta en evig tid så snartman ska göranåt men detta flyter ju på rikigt bra!

Gillar julegrisen med ljusen, så söt!

Kram, Jenny

Anonym sa...

Hej! Va kul att du vill ta del av min blogg, har mailat dig en inbjudan.
Har oxå länkat din fina blogg, hoppas det är ok? Du får oxå gärna länka :)
Ska kika vidare...alltid kul att hitta nån ny blogg :) kram/ruffa

spetsar och änglar sa...

Oj här har ni jobbat!Så fint det blir.Väldigt jobbigt med Ikea,det kunde väl finnas lite service när dom slarvar!!!!Soffan din är ju så söt.Ha en härlig dag/Kram Heléne

Elisa Day sa...

Vilket vackert kök du kommer att få! Hittade hit av en slump. Katten längst ner på sidan påminner så mycket om min gamla katt som blev nästan 19år!

Anna - På landet Mot skogen sa...

Jag är på din blogg för första gången...vad fint du har det! Din kökssoffa är jättesöt! Köket ser ut att bli kanonfint, blir nästan liiite avundsjuk :)
Ha en bra dag!

Mitt hem i Frankrike sa...

Jo jag är lycklig lottat att ha Loppis två gånger i veckan hihhi !

kram på dig.

Fru Grön sa...

vilken söt adventsljusstake. barnen skulle älska den!
Vad fint köket blev!

Handplockat sa...

sååååå snyggt
*GRATTIS*

=)

Unknown sa...

Hej gumman,

Tack för inbjudan, jag kommer gärna. Hör av mig vidare efter min semester.
Hoppas att Du får en riktigt härlig julhelg och kanske det kan komma lite snö???!!!
Vi ses och hörs
Kramisa Jeanette

Linneagården sa...

Tack!
Å,här händer det saker, vilket fint lantkök ni kommer att få.
Så du har aldrig smakat nybakt tunnbröd! synd att det är svårt att skicka, annars kunde jag postat några kakor!!'
KRAM